یه جشن بزرگ!همگی بیاین.!




♥خوشگلای وینکس♥

You are the one

خب بفرمایید♥

اول چند تا عکس قشنگ وینکس:

بچه ها این عکس بالایی رو یادم نیس از کدوم وب گرفتم.ولی امیدوارم صاحبش ناراحت نشه....

خب عکسا تموم شد.حالا واستون چند تا جوک میذارم:

 

من غلط های املاییم رو اینجوری تشخیص میدم


که انگار این کلمه نوشتم قیافش جدیده قبلنا یه جور دیگه بود :((

به مامانم میگم موهام میریزه،میگه کمتر برو اینترنت! :|
خواستم بگم اگه دردی،مرضی،سرطانی چیزی دارین بگین از مامانم بپرسم دلیلش چیه! :|

دوست دخترم دیشب بهم اس ام اس داد نوشت صادقانه بگو وقتی منو میبوسی چه حسي داري عجیجم ؟؟
.
.
.
نوشتم : همين كه واسه چند لحظه زر نميزنی برام كافيه!!
نمیدونم چرا دیشب تاحالا جوابمو نمیده.از همون اول میدونستم خله

یه دونه پشه الان رو دیوار خوابیده برم دم گوشش وز وز کنم؟؟؟

هر کجا هستی باش ، به درک :|

پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال خودت!!!

اصن خاک تو سرت …

((سهراب سپهری اعصابش خورده هیچی نگید))

بالاخره حکمت آی سی یو در بیمارستان دریافتم!

جمله ای حکیمانه از جناب عزرائیل خطاب به بیمار:

I See You!

یکـــی از فانتزی های من اینــــه کــه دوس دارم مثلاً چندتا زن با هم بگیرم ، بعد:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خعلی با هم مهربون و همدل باشن هی صداشون کنم عَیالات متحده!

عاغا ما تا بیست سالگس از تاریکی میترسیدیم.

دیشب خواهرزاده ی 5 سالمو دیدم تو تاریکی نشسته

میگم چی میکنی؟

گفت دارم با روح اجسام ارتباط برقرار میکنم!

من:

خب دیگه جوکا هم تموم شدن.امیدوارم خوشتون اومده باشه.اگه خواستین یه عالمه از این مطالب باحال بخونین،برین وب دومم با این آدرس:

www.lovely-dream.loxblog.com

فقط رفتین اونجا نظر یادتون نره!

***

خب الان چند تا ترول میذارم.فقط بخندین!

 

خب خوشتون اومد؟امیدوارم حسابی خندیده باشین

سعی کردم بهترین ها رو براتون بذارم!

خب تمومممممممممم شدن.فقط لطفا نظرا بالای 50 باشه،خیلی زحمت کشیدم براش!

بای تا های


wInX: <-CategoryName->


tages: <-TagName->
write in چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:ترول,جوک,استاتوس های خنده دار,وینکس,بیلیویکس,بلوم در وینکس,مطالب فیسبوکی,پ ن پ,clOck 11:16 bYMiss Stella Joon|



      ghAleb hAyeH pAnteA